Info Yang Dicari Ramai Orang

Peluang Untuk Mendapat Kedai Online

Ketika berlangsungnya contest seo muslim niaga saya amat berminat untuk memiliki kedai online.Sayangnya untuk memiliki kedai online mereka, saya perlu modal dalam ratusan ringgit juga.

Masa terus berlalu dengan pantas.Tanpa memikirkan lagi tentang kedai online saya terus membuat kerja-kerja blogging seperti biasa.Entah mengapa saya tertarik untuk membaca emel yang saya langgan daripada Tuan Sabree Hussin.Dalam emel itu ada menyatakan  satu entri blog beliau tentang buat duit online dengan kedai online.


kedai online
Sumber : Onlineman

Sebut tentang kedai online tentulah saya seperti orang yang mengantuk disorongkan bantal.Bukan maksudnya tidur dan terlelap.Saya sebaliknya terjaga dan teruja untuk memiliki kedai online yang tidak memerlukan modal.Pendaftaran percuma dan cukup mudah.Boleh dikatakan semudah ABC atau 123.

Kedai online yang bakal kalian miliki ini seperti program affialiate Ashadee maupun klik je.Tugas mempromosi link boleh dilakukan di mana sahaja.Tentunya beruntung kalau ada blog.Jika tak ada blog boleh gunakan Facebook atau Tweeter sahaja ataupun autoresponder melalui mailing list.

Terpulanglah kepada kalian.Ikut suka hati masing-masing.Saya lebih suka blog kerana blog adalah medium terbaik untuk saya menulis dan berkongsikan pandangan.Macam blog yang kalian baca ini.Saya tulis guna pandangan dan mengurangkan fakta-fakta yang terlalu berat.Tak nak terlalu serius.

Saya faham blog ialah catatan harian elektronik.Ada yang berisi info,fakta dan maklumat serta ilmu.Saya gemar kepada luahan rasa dan lontaran fikiran.Ada pembaca yang kurang suka saya mohon maaf kerana intipati blog ini lebih menjurus kepada keyword.Bila tulis keyword maka tiada penerangan lengkap tentang fakta.Selebihnya saya cuba bermain bahasa dengan cara menulis dari hati.Bolehkan?

Berbalik dengan cerita kedai online tadi kalian boleh dapatkan pendaftaran percuma ->SINI

Tidak adil untuk saya bercerita begitu sahaja.Tentunya kalian boleh pergi ke link yang saya bagikan itu untuk menilai sendiri.Baru puas dan ada rasa keyakinan.Insya Allah saya nampak ada potensi untuk dimajukan.Anda layari sendiri kedai online saya kat link >>> INI

Kini terpulang kepada anda untuk berbisnes.Apa jua  bisnes dalam dunia ini memang memerlukan promosi.Jadi kerja kalian ialah promosi,promosi dan terus promosi.

[Nota Penghargaan]

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.Semoga dapat memberi manfaat kepada kalian semua.Apa kata berikan sedikit komen sebagai tanda kalian suka dengan blog ini.

Tag : Bisnes

Advertisment

Dikuasakan oleh Blogger.
Back To Top