Info Yang Dicari Ramai Orang

Kisah Blogger Sepenuh Masa Beraya

Kisah Blogger Sepenuh Masa Beraya.

 

Sudah masuk hari ke empat saya menjadi blogger sepenuh masa.

 

Nak kata seronok…

 

Boleh juga.

 

Namun sebenarnya bukan mudah sebagai seorang blogger sepenuh masa.

 

Saya perlu menulis entri ke dalam 3 blog dalam masa sehari.

 

Satu blog tak cukup ke?

 

Nak kata cukup pun  susah juga.

 

Sebab setiap blog saya ada kekuatan masing-masing.

 

Ada niche yang perlu ditulis dan dipersembahkan kepada  pembaca.

 

Blog ini saya belasah sahaja apa yang ada.

 

Janji ada idea.

 

Tulis dan terus tulis.

 

Kalau nak ilmu yang ilmiah dan berkaitan hipnosis layari blog hero borneo

 

Oh.Ya.

 

Semalam saya sempat beraya sakan.Jalan menziahari rumah kawan dan sanak saudara.

 

Punyanya letih badan sebab banyak  minum gas.

 

Susah.

 

Kalau tak minum apa kata tuan rumah.

 

Mau tak mau minum ajelah.

 

Ok.

 

Itu saja.Lain kali sambung lagi.

 

p/s : Lagi 2 hari sebelum tukar balik jadi blogger separuh masa

 

 

20140208_131440

Tag : Blogging

Advertisment

Dikuasakan oleh Blogger.
Back To Top