Info Yang Dicari Ramai Orang

Hero Borneo Sudah Dimiliki Orang

Hero Borneo Sudah Dimiliki Orang.Dah nama si hero memang si heroin akan cari.Persoalannya siapakah insan bertuah tersebut.Itulah yang menjadi isu utama yang saya ceritakan dalam blog ini.

 

tudung wanita

KLIK SINI KALAU BERKENAN

Domain yang berakhir dengan com memang awesome.Ia satu jenama yang boleh memberi semangat untuk berblogging.Atas alasan tersebut Hanafi Abdullah yang menggunakan nama samaran Hero Borneo telah menyambar domain www.heroborneo.com secara rasminya pada 8/5/2014.

Tahun sebelum ini saya pernah guna domain blog1malaysia.Oleh kerana sukar melihat potensi dalam SERP Google maka saya hentikan penggunaanya.Memang rugi membeli namun menang memakai.

Itu dulu.Sekarang saya tak nak berpaling lagi.Sebab menjadi blogger ini bertukar domain dan hosting adalah asam garam.Bila dah selalu macam biasa sahaja.

Dalam seminggu dari sekarang saya akan merehatkan blog tersebut.Kemaskini blog macam biasa.Cuma aktiviti membina backlink akan ditiadakan atas sebab tertentu.Berjaga-jaga takut dicap sebagai  domain spamming oleh Google .Harap maklum dan saya faham ramai blogger yang berpengalaman sedia maklum.

Aktiviti blogwakling saya tetap macam biasa walaupun tidak sekencang sewaktu ada kakiblog.my dulu.Saya masih ada 2 blogspot yang mesra enjin carian untuk digerakkan.Jika persaingan kata kunci tidak sengit maka entri dalam kedua blog ini mudah untuk berada di halaman utama Google.Adalah sikit-sikit ilmu kat situ.

Sehingga jumpa lagi.

 

p/s : Jika nak Ketahui Amalan Orang Murah Rezeki! Klik Sini!

Tag : Blogging

Advertisment

Dikuasakan oleh Blogger.
Back To Top