Info Yang Dicari Ramai Orang

Hero Borneo VS Mesra SEO

Ikutkan hati dah tak nak tulis dalam blog ini.Biasalah kalau rasa macam tak cukup masa.Tapi bila terkenang kepada ramai blogger yang memang banyak blog dan mereka mampu untuk mengurus dengan baik saya kuatkan hati dan perasaan ini.

 

Seperti biasa blog Hero Borneo menjadi keutamaan saya.Blog ini atau blog mesra seo dah saya anggap anak tiri.Namun saya akan kekalkan dalam platform blogspot.

 

versus hero borneo

 

Sungguhpun blog ini seperti anak tiri kadar trafik yang membaca artikel yang saya tulis boleh tahan.Blog hero borneo agak jauh ketinggalan dari segi pageview.Saya hairan kerana kemaskini blog ini dah kelaut.Apatah lagi saya tak  guna blogwalking.Namun trafik masih steady juga.

 

Saya pun dah tak tahu kat mana kekuatan dia.Kadang-kadang terfikir juga mungkin penggunaan template yang mesra seo dan nama domain sendiri itu sendiri.Apa-apapun saya akan terus mengkaji kekuatan blog ini.

 

Paling tidakpun saya guna blog ini untuk 7 Taktik Menjemput Kejayaan.Insya Allah!

Tag : Blogging

Advertisment

Dikuasakan oleh Blogger.
Back To Top