Info Yang Dicari Ramai Orang

Segmen Blogwalking & Bloglist by Aniesa Ahmad

Entah mengapa saya rasa terpanggil untuk ikut segmen blogwalking  & bloglist by Aniesa Ahmad.Tiada hadiah pun tak kisah.Saya cuma peruntukkan sedikit masa untuk menulis entri berkaitan segmen tersebut.

 

 

Segmen Blogwalking & Bloglist by Aniesa Ahmad

 

 

Seperti yang tertera pada banner di atas segmen ini akan berakhir pada 20/6/2014.Tak lama lagi.Harap ramai lagi penyertaan.Nak ikut sila ke link ini

 

Komen saya tentang blog ini ringkas sahaja.Memang sesuai dengan jiwa anak remaja,Dah trend mereka untuk buat blog yang simple and clean.

 

Blog anak gadis ini banyak link.Secara tidak langsung melambatkan loading.Namun saya tak kisah kerana blog adalah hak peribadi masing-masing.

 

Itu sahaja.Semoga enjoy blogwalking sebagaimana saya memang suka blogwalking dalam dunia blogging ini.

Tag : Contest

Advertisment

Dikuasakan oleh Blogger.
Back To Top