Info Yang Dicari Ramai Orang

Buffet Ramadhan Casa Ombak

berbuka puasa

 

Ingat puasa maka ingat Buffet Ramadhan Casa Ombak.Sebab apa dalam bulan yang sangat mulia ini kita amat dituntut beribadah seikhlas hati.Sebagai ganjaran segera kepada diri sendiri,keluarga dan kawan-kawan apa kata ajak mereka berbuka puasa di Buffet Ramadhan Casa Ombak.Insya Allah setiap hari atau setiap minggu ataupun sebulan sekali.Terpulang kepada kalian kerana itu soal rezeki masing-masing.

 

 

Secara peribadi saya mensyorkan sesiapa sahaja yang ada keinginan untuk berbuka puasa diluar maka jangan teragak-agak untuk memilih pakej Buffet Ramadhan Casa Ombak.Apa yang mereka sediakan terbaik untuk anda.Jom kita lihat dengan teliti dan penuh perhatian.

 

 

 

casa-ombak-buffet-ramadhan

 

Bagaimana nak pergi ke sana?.Kalian boleh rujuk dengam peta yang saya sertakan bawah ini

 

 

casa-ombak-maps

 

Sedikit gambar menarik yang bakal kalian rasai sendiri jika pergi berbuka di Casa ombak.

 

 

menu menarik

 

Tempahan Boleh Dibuat Melalui:

 

Call/Whatsapp : Akma Omar 013 2680001
Tel : 03 21818750
Call/Whatsapp : 013 624 1417
Call/Whatsapp : 012 662 1062
Facebook page : Ombak Creative
Website: www.OmbakCreatives.com

 

 

 

 

Buat makluman semua syarikat Casa Ombak adalah syarikat induk kepada Ombak Creative.Syarikat tersebut menjalankan perniagaan pengurusan event yang berpengalaman 10 tahun.Wow! satu tempoh yang benar-benar menyakinkan kemampuan mereka.

 

Buffet ramadhan kali ini berkongsep taman.Memang menarik.Rugi jika tak pergi kerana suasana taman yang mereka sediakan sukar untuk didapati di tempat lain.

 

Bayaran pula amat berpatutan.Bagi orang dewasa cuma RM55.00 untuk seorang manakala RM27.00 untuk anak-anak yang berumur  (7 hingga 12 tahun) seorang.

 

Nak pertanyaan lanjut atau tempahan awal jangan buang masa lagi.Terus sahaja hubungi sahabat Blogger saya iaitu sis Akmar Omar di talian  013 2680001 .Jika kalian bernasib baik boleh berjumpa blogger ini di sana nanti.Itu saya tak janji kerana saya tahu dia seorang yang cukup sibuk.

 

 

Pesanan dan kesimpulan

 

Entri advertorial ini saya tulis khas untuk menyertai Contest Duit Raya Casa Ombak yang paling hangat sekarang ini.Ianya bermula 24 jun yang lalu dan akan berakhir 24 Julai 2014 nanti.Jika nak turut jom lakukan sekarang.

 

 

p/s: Dalam kesempatan ini  juga saya mengucapkan selamat berpuasa kepada umat Islam dan beribadahlah sebaik mungkin dalam bulan al-mubarak ini.Insya Allah amal kita akan diterimaNya.

 

 

Pihak penganjur dan penaja

Contest Duit Raya Casa Ombak ini dianjurkan oleh AkmaOmar.com, ditaja oleh Pengurus Perkahwinan Ombak Creative, Lelaki Kacak, Roti Boom Asli, Custom Tshirt, Denaihati.com, Inspired Magazine, Profhariz.com, KitePunye.com, Zoncinta.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Exam PTD

Advertisment

Dikuasakan oleh Blogger.
Back To Top