Info Yang Dicari Ramai Orang

Boleh Ke Buat Duit Melalui Kedai Online?

Kedai online merupakan cara biasa untuk buat duit.Sebenarnya ada banyak cara untuk buat duit dari internet.Sebab itu pakar internet dan usahawan online menganggap internet adalah lubuk duit.Boleh juga kita umpamakan seperti ikan dalam lautan lepas.

buat duit

Nelayan yang hebat boleh menangkap ikan dengan banyak.Dia boleh mengetahui dimana adanya lubuk ikan.Ada yang mengggunakan sistem GPS dan pelbagai lagi peralatan moden dalam teknologi maritim

Blogger pula menggunakan tool SEO,teknik pemasaran dan sebagainya.Lagi hebat menguasai ilmu tersebut maka lagi mudah untuk buat duit.Orang kata duit yang tak putus-putus.Ada juga yang yang menggelar  paip duit.Lagi dahsyat juga tu!Tentu tak hairan orang yang sudah menguasai cara buat duit dari internet boleh kaya senyap-senyap.

Ambil contoh mudah.Sesiapa yang berminat buat duit dengan kedai online boleh mendaftar kat------>Portal Online.

Setelah pendaftaran yang mudah itu berjaya maka kalian boleh buat duit dengan berniaga online.Lakukan promosi dalam media sosial maupun blog-blog kalian yang mesra seo .Lagipun promosi yang hebat boleh memastikan sasaran sampai kepada golongan yang memerlukan.

Mungkin kalian surirumah,para pelajar IPT,para pencari kerja dan blogger yang ingin pendapatan macam saya.Insya Allah orang yang berusaha pasti beroleh berjaya.Ingat tu!Tetapkan niat juga bahawa promosi begini bukan sekadar buat duit semata-mata.Ia adalah satu cara membantu mereka yang benar-benar perlukan medium untuk berniaga.

Sebagai seorang blogger dan juga usahawan internet saya tetap melihat setiap orang ada peluang sama rata untuk berjaya.Terpulang dengan tindakan mahu atau tidak.Jika tak nak maka peluang buat duit boleh bergerak ke tangan orang yang mahu pula.Biasalah hukum dunia yang mudah difahami.Ada yang mahu dan ada yang tak nak.

Dalam dunia yang penuh cabaran ini hanya mereka yang aktif dan pantas merebut peluang boleh mengecapi kejayaan demi kejayaan.Inilah ayat-ayat power yang biasa digunakan oleh orang yang terlibat dalam bidang jualan.Ayat power yang manipulasi emosi dan mempengaruhi pemikiran logik seseorang.Biar apa-apapun gelarannya tujuan adalah murni iaitu buat duit.Yang tak murni ialah penipuan dan penganiayaan.Harap boleh bezakan.


[Nota Penghargaan]

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.Semoga dapat memberi manfaat kepada kalian semua.Sekiranya masih dahagakan ilmu untuk buat duit maka jemput singgah ke Portal Ilmu.
Tag : Kewangan

Advertisment

Dikuasakan oleh Blogger.
Back To Top